فرجه امتحان زنان!

دلم گرفته. به اندازه ی همه ی دنیا دلم گرفته. خسته ام. امتحان زنان دارم. هرچی می خونم انگار باز بار اوله که به گوشم می خوره. بدیش اینجاست که از بس ساده و مزخرفه آدم حوصله خوندنشو نداره.  و بدترش اینه بری و بیفتی!!!!

الان یه دور هست که خوندمش. اما الان یه سوال زنان برس: دریغ از یک کلمه!

خدا به خیر بگذرونش. اگه امتحانمو خوب دادم قول میدم هر بخشو دیگه با تستهای کاملو نت برداری بخونم تا واسه پره خوبتر آماده شم.

اما حالمو چی کار کنم. یه جلسه میخونم باید یه ساعت استرحت کنم. از این همه تنبلی خودم کلافه ام. همیشه هم میگم از دفعه ی بعد از بخش بعد اما بخش بعد اوضاع بدتر میشه که بهتر نمیشه.... جالب اینجاست که تو کلاس به جا تشویق هم واسه خوب بودن فقط همو واسه تنبل بودن و بدتر شدن روند تحریک میکنن!

تازه امتحان زنان که فرجه نداره! واسش فرجه ساختیم. اینکه چی کارها کردیمو از کی ها کی فرار کردیمو چطوری از زیرش در رفتیم بماند! دریغ از حتی گرفتن یه زایمان ا حتی درست دیدن یه سیستوسل!!!! چه شود این انتها خدا داند!!

نظرات 3 + ارسال نظر
friends جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://friends.blogsky.com

من که همیشه از شنبه شروع میکنم خوندن
کلا از شنبه

خورشید خانم جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://khorshidakeman.blogsky.com/

دلم گرفته............. خیلیییییییییییییی...........

نیلوفر دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

سلام مهشیدی...امتحان چی شد؟
منم بخش زنان هیچی نخوندم.. خواهرم رفته بود آمریکا و حسابی دپرس بودم.. آخرین بخش استاژریم بود و اصن حال نداشتم!
خلاصه نشستیم و خوندیم و ده واحد رو شدم 19.5!!!!
انقد امتحانم رو عالی دادم که نگو! تو هم خوب میشی عزیزم... الان من چهارشنبه امتحان عفونی دارم و فقط یه نصف پنومونی با مننزیت بلدم!
کلی مبحث دیگه مونده! همش خوابم! یا تو نتم!
مثل الان!!!

سلام نیلی جون. خوب بود خدا رو شکر. ۱۸ شدم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد